• Hydroksyapatyt Wapnia

Crystalys to najwyższej klasy preparat na bazie hydroksyapatytu wapnia. Przeznaczony jest do wypełniania tkanek miękkich metodą iniekcji: śródskórnie i podskórnie. Składa się z mikrocząsteczekCaHA umieszczonych w żelowym nośniku.

• modelowanie policzków,
  • likwidacja bruzd nosowo-wargowych,
  • likwidacja bruzd wargowo-podbródkowych,
  • modelowanie nosa,
  • modelowanie linii żuchwy,
  • zagęszczenie skóry,
  • odmładzanie skóry rąk
  • ciąża,
  • okres karmienia piersią,
  • wrażliwość na składnik produktu,
  • choroby skóry,
  • infekcje wirusowe i bakteryjne skóry,
  • aktywne choroby autoimmunologiczne,
  • uczulenie na wapń lub lignokainę,
  • wcześniej przebyte zabiegi z wykorzystaniem trwałych wypełniaczy (np. silikon) lub substancji zawierających kwas polimlekowy

Hydroksyapatyt Wapnia

Crystalys to najwyższej klasy preparat na bazie hydroksyapatytu wapnia. Przeznaczony jest do wypełniania tkanek miękkich metodą iniekcji: śródskórnie i podskórnie. Składa się z mikrocząsteczekCaHA umieszczonych w żelowym nośniku, który dzięki jednolitej i gładkiej strukturze, niweluje ryzyko przemieszczania się tych cząsteczek.

Mikrosfery w miejscu zabiegowym tworzą rusztowanie i stymulują fibroblasty do produkcji kolagenu. Dzięki temu uzyskiwany jest naturalny wygląd skóry. Produkt ten jest biokompatybilny i biodegradowalny.

Crystalys daje natychmiastowy i długotrwały efekt, który może utrzymać się nawet do 2 lat - w zależności od wstrzykiwanej ilości, właściwości skóry oraz wieku pacjenta. Jego działanie jest natychmiastowe - zapewnia efekt modelowania i liftingu oraz długofalowe – stymuluje fibroblasty do produkcji kolagenu.

Pacjent może powrócić do swoich codziennych zajęć bezpośrednio po zabiegu.