• Laserowe Usuwanie Zmian Skórnych

Laser CO2 jest narzędziem chirurgicznym, znajdującym zastosowanie także w dziedzinie dermatologii estetycznej.

• włókniaki,
  • brodawki wirusowe,
  • brodawki łojotokowe,
  • brodawki narządów płciowych (kłykciny kończyste),
  • kępki żółte
  • infekcja wirusowa i bakteryjna na obszarze zabiegowym,
  • skłonność do powstawania bliznowców
Informacje o zabiegu

Bezpośrednio po wygojeniu ranek nie należy opalać w tych miejscach skóry, ze względu na ryzyko powstania przebarwień. Po zabiegu konieczna jest fotoprotekcja.

Laserowe Usuwanie Zmian Skórnych

Laser CO2 jest narzędziem chirurgicznym, znajdującym zastosowanie także w dziedzinie dermatologii estetycznej. Zaletą jest bezkontaktowa praca lasera, gwarantująca całkowitą czystość pola operacyjnego.Zabiegi z jego zastosowaniem są bezpieczne i bezkrwawe.

W zetknięciu wiązki światła lasera z uwodnioną tkanką chorobową dochodzi do jej bezkrwawego odparowania. W zależności od głębokości oraz wielkości zmiany chorobowej dobierany jest trybpracy lasera. Miejsce po odparowaniu kolejnego dnia pokrywa się powierzchownym brązowym strupkiem.

Najczęściej zmiana skórna jest usuwana w całości, niekiedy jednak terapia może wymagać powtórzenia.