• DR CYJ HAIR FILLER

DrCYJ HairFiller powstrzymuje wypadanie włosów, pobudza ich wzrost i pielęgnuje skórę głowy. Wspomaga krążenie krwi i rewitalizuje mieszki włosowe. Pobudza wzrost włosów, zwiększając wielkość mieszków włosowych.

• alopecja,
  • po przeszczepie włosów,
  • pogrubienie i zagęszczenie włosów.
  • uczulenie na którykolwiek ze składników,
  • jakiekolwiek zmiany skórne, choroby skóry, infekcje lub następstwa zakażeń paciorkowcami,
  • przyjmowanie leków immunosupresyjnych,
  • stosowanie terapii sterydowej,
  • choroby autoimmunologiczne,
  • niewyrównana cukrzyca, ostry reumatyzm stawów, powtarzające się anginy i zapalenie wsierdzia,
  • ciążai karmienia piersią,
  • dzieci i nieletni poniżej 18 roku życia
Przygotowanie do zabiegu
  • Nie pić alkoholu na 1 tydzień przed zabiegiem,
  • W przypadku przyjmowania leków lub uprzednio występujących niepożądanych reakcjach na lek, należy poinformować o tym lekarza przed zabiegiem.
Informacje o zabiegu

Po podaniu preparatu może wystąpić przemijający krótkotrwały ból.  Po zabiegu w miejscu wstrzyknięcia mogą wystąpić: zaczerwienienie, opuchlizna, obrzęk, krwiak, swędzenie i lekki ból. Objawy te ustępują w ciągu 72 godzin.

Częstotliwość zabiegu: 4 sesje, w tym1 sesja co 2 - 3 tygodnie.

W trakcie trwania terapii obowiązuje bezwzględny, całkowity zakaz spożywania alkoholu.

DR CYJ HAIR FILLER